Schneider Electric Türkiye, Dijital Arena – Tarım’da Dönüşüm Etkinliğine Premium Sponsor Olarak Katıldı!

Schneider Electric adına Türkiye, Orta Asya ve Pakistan Endüstriyel Otomasyon İş Birimi Genel Müdür Yardımcısı Esin Gül ve Son Kullanıcı ve Sistem Entegratörü Kanalı Satış Müdürü Naci Yurdakul’un konuşmacı olarak katıldığı etkinlikte, tarımda dijital dönüşümle ilgili pek çok önemli konu başlığına değinildi.

Schneider Electric Türkiye, yüksek verim için akıllı teknolojiler, öngörülemeyen doğa şartlarının öngörülebilir hale getirilmesi, hatasız işlemler ve hesaplamalar için ileri teknolojiler, Tarımda “Büyük veri ve analizi”, akıllı tarımdan akıllı köye ve tarımda döngüsel ekonomi ile dünyadaki gelişmelere kadar pek çok önemli konu başlığının incelendiği 6 Temmuz 2021, Salı günü düzenlenen Dijital Arena – Tarım’da Dönüşüm etkinliğine premium sponsor olarak katıldı.

Birleşmiş Milletler’e bağlı FAO (Gıda ve Tarım Örgütü) tarafından 2017 yılında hazırlanan bir rapora göre dünya nüfusu 2050 yılında yaklaşık 2 milyar artarak 10 milyar civarına ulaşacak. Bugün 800 milyondan fazla insan kronik açlık yaşarken, 2 milyar insan da yeterince beslenemiyor. Geleneksel tarım teknikleri verimlilik açısından talebi karşılayamadığı gibi, su gibi yaşamsal kaynakların israfı, sera gazının artması gibi sorunlara yol açıyor.

İnsanlığın geleceği için en stratejik konulardan biri olan tarımda, üretimden pazarlamaya teknolojinin tarıma entegrasyonuyla ilgili değerli görüşlerin paylaşıldığı etkinlikte Schneider Electric Türkiye adına Türkiye, Orta Asya ve Pakistan Endüstriyel Otomasyon İş Birimi Genel Müdür Yardımcısı Esin Gül, “Akıllı Sulama ve Tarımda İzlenebilirlik” konusu ile yer alırken, Son Kullanıcı ve Sistem Entegratörü Kanalı Satış Müdürü Naci Yurdakul da “Tarladan Çatala İzlenebilirlik” konulu sunumu ile yer aldı.

Schneider Electric Türkiye, Orta Asya ve Pakistan Endüstriyel Otomasyon İş Birimi Genel Müdür Yardımcısı Esin Gül, sunumunda sürdürülebilirlik ve döngüsellik kavramlarına dikkat çekerken, iklim değişikliğinin etkilerini ve CO2 emisyonlarını azaltma gibi gezegenimizin geleceği için kritik olan konulara da değindi.

Schneider Electric Türkiye Son Kullanıcı ve Sistem Entegratörü Kanalı Satış Müdürü Naci Yurdakul, önümüzdeki on yıl içinde üreticilerin sürdürülebilirliği stratejilerinin merkezine giderek daha fazla yerleştireceklerini beklediklerini belirterek, uçtan uca tedarik zincirinin sürdürülebilirliğini sağlamak için büyük fırsatlar sunduğunu açıkladı.

Schneider Electric Hakkında

Schneider’in amacı herkesin enerji ve kaynaklardan en iyi şekilde faydalanmasına yardımcı olmak, süreçleri ve sürdürülebilirliği ilişkilendirmektir. Schneider Electric’te biz buna Life Is On diyoruz.

Misyonumuz Sürdürülebilirlik ve Verimlilikte dijital iş ortağınız olmaktır.

Dijital dönüşümü teşvik etmek amacıyla kullanım döngüsünün tamamında dünya lideri süreç ve enerji teknolojilerini, uç nokta – bulut bağlantı ürünlerini, kontrolleri, yazılım ve hizmetleri entegre ediyor; evler, binalar, veri merkezleri, altyapı ve sektörlerde entegre şirket yönetimini mümkün kılıyoruz.

Global şirketler arasında en yerel olanıyız. Anlamlı Hedeflerimizi, Kapsayıcı ve Güçlendirilmiş değerlerimizi paylaşanlarla işbirliği içinde açık standartları ve ortaklık ekosistemlerini savunuyoruz.

www.se.com

Schneider Electric Türkiye, Dijital Arena – Tarım’da Dönüşüm Etkinliğine Premium Sponsor Olarak Katıldı! 1

Bizi Takip Edin